“Harlem Shake was goede marketingstunt”

Wat vond jij van de snookerversie van de Harlem Shake tijdens het Welsh Open?

Volgens het Britse online vakblad Marketing Magazine was de actie, waarin officials en toeschouwers de bijbehorende freaky dance moves vertoonden, geslaagd te noemen.

De clip is inmiddels zo’n anderhalf miljoen keer bekeken. Volgens het blad is het voor een merk niet altijd goed om bij een trend aan te haken, maar in dit geval “it has worked well”.


Volgens Marketing Magazine heeft World Snooker met de Harlem Shake-video de luchtige kant van de sport voor het voetlicht willen brengen, en is daarin geslaagd.

Harlem Shakes zijn sinds vorige maand een hit op internet. Talloze (min of meer) grappige clips zijn inmiddels geüpload waarin wordt gedanst op de muziek van Baauer.

Lees ook:Alweer nieuw snookermagazine op internet
Lees ook:Hoe is het toch met…?
Lees ook:Snookertafel bouwen voor gevorderen
Lees ook:CueSport magazine nu echt failliet
Lees ook:Eerste shot van John Higgins na omkoopaffaire

Eén reactie op ““Harlem Shake was goede marketingstunt”

  1. john

    Echt heel leuk!! nu kijken of ze dit vandaag en morgen ook in Warmond kunnen……:-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.